dilluns, 10 de juny del 2013

De menjar i beure I

No acostumo a escriure gaire sobre el menjar i el beure. Però sempre he sigut de bon menjar i de bon beure, per això no sóc prima. Tampoc sóc grassa. Em sobren 4 Kg que sé perfectament de quin lloc rebaixaria. I no és el cul.


 
M'agraden les coses bones. Les coses saboroses que es disfruten amb el paladar. Per exemple la xocolata, el salmó fumat que es fuma en calent, ( li dedicaré un post a aquest un dia), el iogurt grec, els crepes, el mango, les groselles, moltes menes de formatges, els albercocs, la llonganissa de Vic, els rossinyols (cantharelus sibarius),  el vi i el cava i les melmelades de cítrics ( especialment les angleses  o les d'estil angès). Il.lustro aquest post tan hedonista amb una melmelada sueca: la Gunilla Old english Marmelad que, tot i trobant-la facilment tots els supermercats  d'allà i molt assequible,  encara no n'he trobat cap aqui  que l'iguali. Té la dolçor justa que no empalaga i l'acidesa i frescor al punt per a untar les torrades amb mantega i posar-hi al damunt una capa fina d'aquesta conserva celestial  amb trossets  de pell de taronga i acompanyar-ho t'un bon tall de formatge.
 
La salivera està servida.
 
 
Si no és indiscreció preguntar, què us agrada a vosaltres?


2 comentaris:

Sílvia ha dit...

La llonganissa de Vic, perquè em toca, tot i que no és la més bona encara que tingui tanta fama. I sóc molt addicte a la xocolata. La que més m'agrada és la Valor amb llet i ametlles. Hi ha una melmelada molt bona que és de La Vieja Fabrica però no et puc assegurar que superi aquesta anglesa (no l'he tastada). Ui, i els creps també m'encanten, dolços i salats. He dinat i ja penso en l'hora de berenar. Un post ben dolç!

montserratqp ha dit...

Jo sóc de pa amb tomàquet, qualsevol mena de formatge, una mica de pernil salat, truita de patates... amb caba beeeeen fresc!