dilluns, 13 de maig del 2013

Un llibre de "tios"

Pel meu aniversari,  el novembre passat , em  vaig autoregalar el Victus de Sánchez Piñol. Llavors encara no havia sortit en català i a més ara penso que si un es pot llegir l’original sempre és millor que les traduccions. Aquest llibre em va agradar però he de reconèixer que el que em va venir al cap ja des de les primeres 100 pàgines és que es tracta d’una novel·la de tios.  El mateix que passa amb les pel·lícules d’acció que encanten els tios però en novel·la històrica. Salvant les distàncies i l’edat, era com  mentre lleía, veiés el meu fill quan juga a les lluites de gormitis però amb guerres del 1700. Com és que la guerra és tan masculina? O Com és que els macles són tan bèl.lics?

Tinc més coses a dir sobre aquest llibre però ara em fa mandra entrar en profunditat.