dimarts, 2 d’agost del 2016

Vintage

Vaig escriure fa uns anys sobre les tietes falangistes de la meva mare. Quan vaig publicar el post del meu antic blog una d'elles encara era viva, però ara ja fa temps que no.
Eren tres tietes,  dues d'elles solteres i un vídua que els agradava vestir-se amb roba molt pintoresca i acolorida feta per elles, que de cosir en sabien molt.  Recordo que llegien diaris com El Alcázar y La Razón, i les seves idees eren molt afins al’antic règim, no pas perque els hagués donat cap avantatge però suposo perque eren dones “d'ordre i de missa”. Les discussions polítiques a casa els avis les recordo amb un elevat nivell d’ incandescència. Es van guanyar molt bé la vida, van engegar un negoci de productes làctics que bàsicament consistia en anar a vendre els formatgets i els matons que feien a la cuina de casa seva a les botigues dels poblets del voltant , un poble a 20 quilòmetres de Comarques. Repartien la producció  dalt d'una vespa, duent el cistell lligat al darrera o senzillament penjat del braç. La seva indumentària era faldilla estreta tipus llapis, sabates de taló i mocador al cap. Avui en dia aquesta imatge seria una foto vintage d’allò més ”Chic”


4 comentaris:

Garbí24 ha dit...

potser el formatge era prou bo...però més d'un en varen vendre per la imatge......a que si?

Anònim ha dit...

Que la moda torni no em preocupa tan com que ho facin les idees falangistes.

Teresa ha dit...

Elles no eren tan boniques com la noia de la foto, però el seu efecte deurien fer perquè de presumides n'eren molt!
Totalment d'acord, la moda va i ve però les idees passades que es quedin al passat.

Ada ha dit...

La foto m'encanta, és total!! El meu pare té una vespa com aquesta (supose que serà color taronja... o a saber), però no té cistella!!! i queda moooolt xula!