divendres, 2 de setembre del 2016

Negoci amb futur

Una amiga m'explica aquesta anècdota tan increïble.
Un dels seus usuaris  del sistema d'atur alemany, un home de 63 anys jubilat anticipadament per problemes de salut, li ve un bon dia i li diu: Sap ara que estic jubilat, he tingut una idea i vull muntar un negoci per treure'm una calerons extres. Potser vostè em podria ajudar. 
La meva amiga, més per educació que per veritable curiositat,  li diu : A veure,  i l'home li ensenya un paper on diu: "Agència de models, si medeixes més de 178 cms.  tens 18 anys i les teves mides són : (Al lloro !!) 100-60-90 truca’m." I li diu que ho pot repartir entre les seves amigues: La meva amiga no podia contenir el riure. Li ha dit:  Si creixo ja el trucaré.

L’home en qüestió ha sigut camioner tota la vida però li diu que aquesta ha sigut la seva il·lusió de tota la vida.
Quan m'ho  va explicar jo tampoc podia parar de riure.
N'hi ha per llogar-hi cadires.


1 comentari:

Garbí24 ha dit...

Està clar que l home anava a 100