divendres, 22 de juliol del 2016

Jocs

Vaig a fer una caminadeta per l'anella verda de Comarques, al costat del riu. Normalment hi ha força concurrència: gent que passeja el gos, gent gran amb bastons de caminar,  homes que fan esport, families amb nens i en bicicletes... El que no hi sol haver mai són grups d'adolescents que es passegin per aquesta zona.  Just després del pont de ferro, un pont en que últimament les parelles més enamorades hi deixen el seu candau fermat, veig un grup de nois tres o quatre, tots armats amb telèfons mòbils.
Una mica més avall del camí després de la recta, un altre grup de nois de tretze, catorze o quinze anys. Em sorprèn aquesta afluència de joves i llavors entenc què fan. Han quedat per anar a caçar Pokémons.  
El cervell adolescent és molt difícil d'entendre. Té un funcionament que els adults no comprenen. Les emocions són el més important  i la racionalitat i la lògica passen a un segon o tercer pla.
Si es mira positivament,  com a mínim aixequen el cul del sofà i surten al món exterior.



2 comentaris:

Anònim ha dit...

Nintendo està fent una gran tasca! Ara només falta que treguin un joc perquè mengin sa.

Garbí24 ha dit...

Jo ja li vaig dir al meu de casa.......amb la quantitat de noies guapes que corren i vosaltres com gili..... us dediqueu a cercar pokémons.
Si els hi ve de gust que cacin....almenys el sofà no pateix sobrepés